Webshop készítés tervezési szakasz

webshop készítés

webshop készítés

A webshop készítés előkészületeit több szakaszra is bonthatjuk, az első lépés az üzleti terv részletes, átgondolt, pontos kidolgozása. Ezt követi a tervezési rész, ami időt, energiát és pénzt igényel. Az üzleti terv kidolgozása után a második legfontosabb lépés a vállalkozás nevének és a hozzátartozó domain névnek a helyes kiválasztása. Ezek kiválasztásánál a keresőoptimalizálást figyelembe kell venni, ilyen értelembe az internetes keresőkben általunk megadott kulcsszavakra keresve webshopunk az elsők között fog megjelenni. Bármit szeretnék árulni, azzal tisztában kell legyünk, hogy már van valaki, aki szintén azt árulja. Ezért a keresőoptimalizálás abban segít, hogy a konkurens webshopokhoz képest a mi oldalunk jobb pozícióban jelenjen meg az internetes keresőben.

Webshop készítés során figyelmet kell szentelni az üzleti identitásnak is, itt mire gondolunk, a logó, a honlap, a közösségi média összehangolása. Ez utóbbi esetében a siker érdekében és célunk elérése érdekében lényeges lépés, hogy a közösségi médiákon megjelenjünk, elsősorban a facebookon, de az instagram is nagy népszerűségnek örvend a fiatalok körében. Így minden potenciális vásárló igényét és elérhetőségét figyelembe véve, e két közösségi médián való megjelenés fontos szempont. Ha már elértük célközönségünket, akkor arra is kell gondoljunk, hogy megtartsuk őket, olyan fejlesztésekben kell gondolkodjunk, mint a folyamatos hírlevelek küldése, a különböző akciók, utalványok lehetőségéről tájékoztatást adni, sőt vásárlók kedvelik, ha például ünnepek esetében üdvözlő e-maileket kapnak. Ezekre figyeljünk oda webshop készítésnél.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük